Intrebari frecvente

1. Cum se inchiriaza un autoturism?

Inchirierea unui autoturism se poate face prin trei modalitati: telefonic, la nr. +40 754 606 616; prin e-mail (rezervari@duoinchirieriauto.ro); prin completarea formularului de pe site.
Rezervarea este valabila din momentul in care este confirmata de unul dintre operatorii DUO RENT A CAR.

2. Am o rezervare confirmata. Ce trebuie sa fac?

Dupa ce rezervarea ta a fost confirmata, trebuie doar sa te intalnesti la locul, data si ora stabilita cu unul dintre agentii DUO, care iti va preda masina.

3. Se poate inchiria un autoturism chiar de pe aeroportul Otopeni?

Da, Duo Rent a Car iti asigura predarea si/sau preluarea autoturismului pe Aeroportul Otopeni.

4. De ce este nevoie de garantie?

Garantia lasata de tine pe perioada inchirierii reprezinta fransiza asigurarii CASCO pentru eventuale daune produse din culpa ta. Aceasta garantie iti va fi restituita daca nu au fost evenimente nedorite pe perioada inchirierii. De asemenea, garantia se restituie in cazul unui accident sau a unei avarii, daca daunele nu sunt provocate de tine. Restituirea se va face in urma dovedirii nevinovatiei printr-un document oficial.

5. Exista un numar maxim de kilometri care pot fi parcursi?

DUO RENT A CAR iti inchiriaza masina pentru kilometri nelimitati.

6. Pot sa ies din Romania cu autoturismul inchiriat?

Pentru certitudinea unei bune colaborari si din motive de siguranta, deocamdata nu este permisa trecerea granitelor Romaniei cu autoturismul inchiriat.

7. Ce este inclus in pretul platit?

• relatii cu clientii NON - STOP;

• predarea si preluarea autoturismului, inclusiv pe aeroport;

• asigurare RCA;

• asigurare CASCO cu fransiza;

• taxele de drum (vigneta);

• asistenta tehnica NON - STOP;

• soferi aditionali;

• anvelope iarna/ vara